System Zarządzania Jakością - ISO 9001
Obowiązki związane z zapewnieniem odpowiedniej jakości, zarówno w obszarze organizacji jak i jakości przewozów wymaga wielu działań podejmowanych przez całą organizację.
System w obszarze jakości realizuje szereg funkcji:
- modelowanie procesów i procedur
- zarządzanie dokumentacją
- ustanowienie kontekstu organizacji
- zarządzanie miernikami
- zarządzanie ryzykiem
- zarządzanie niezgodnościami
- audyty i przeglądy
- i wiele innych.
Modelowanie procesów i procedur
System BPM RAIL umożliwia graficzne odwzorowanie struktury organizacyjnej, procesów i procedur.
Podczas modelowania zapisuje w bazie danych wszelkie informacje zawarte na diagramach. Gotowy zestaw elementów do modelowania procesów zgodnie z BPMN oraz łatwość wykorzystania narzędzia poprawia szybkość modelowania oraz zmniejsza ilość błędów w tworzonych procedurach.
Modelowanie odbywa się poprzez układanie obiektów w schematy blokowe oraz przypisywanie odpowiedzialności dla obiektów struktury organizacyjnej.
Zarządzanie dokumentacją
W portalu użytkownik odnajdywany jest na strukturze organizacyjnej, dokumentach i procesach oraz udostępniane są mu dedykowane informacje. System umożliwia zarządzanie dokumentami, ich archiwizowanie, publikowanie oraz zarządzanie zmianą.
Każdy dokument dostępny jest online z pełną historią oraz powiązaniami oraz możliwością raportowania.
Poprzez portal użytkownik ma możliwość zapoznania się z procesami, procedurami, instrukcjami. Ma również możliwość pobrania formularzy, bądź wypełnienia formularzy elektronicznych.
Zarządzanie miernikami
System umożliwia opracowanie mierników, zasilenie ich danymi i śledzenie za pomocą kokpitów i alertów skuteczności realizacji działań.
Czytaj więcej
Zarządzanie ryzykiem
System umożliwia identyfikację, rejestrowanie, ocenę i analizę ryzyka oraz opracowanie planu działań związanych z zarządzaniem ryzykiem.
Czytaj więcej
Zarządzanie niezgodnościami
BPMRail umożliwia identyfikację audytowych i pozaudytowych niezgodności i incydentów oraz opracowanie działań związanych z eliminacją ich przyczyn lub skutków. Zaplanowane działania trafiają w systemie do odpowiednich osób do realizacji, a po ich zrealizowaniu następuje ocena skuteczności działań.
Audyty i przeglądy
System automatyzuje planowanie, realizację i raportowanie kontroli i audytów wewnętrznych.
Czytaj więcej
Jedyny tak kompleksowy system do zarządzania jakością w spółce kolejowej!