Centrum Wiedzy Veradesk to miejsce, gdzie znajdziesz informacje na temat systemu Veradesk. Zobacz filmy instruktażowe, które pomogą Ci zrozumieć ideę i zasadę działania poszczególnych modułów systemu Veradesk.

 

01 Podstawowy przewodnik po wersji demonstracyjnej systemu Veradesk - dowiedz się jak się zalogować się do systemu Veradesk, w jaki sposób poruszać się po systemie i co możesz przetestować już teraz. W instruktarzu wstępnie omówiono główne komponenty systemu takie jak moduł aktualności, struktura organizacyjna, procesy, zadania, dokumenty i zarządzanie systemem.

02 Przewodnik po wersji demonstracyjnej systemu Veradesk dedykowany obsłudze procesów elektronicznego obiegu dokumentów - dowiedz się czym jest proces, jak uruchomić oraz zarządzać procesem oraz w jaki sposób wypełniać poszczególne pola formularza. W instruktarzu omówiono logikę mechanizmu procesów oraz wskazano jak w wersji demonstracyjnej systemu Veradesk prześledzić działanie cyklu życia uruchomionego procesu.

03 Przewodnik po wersji demonstracyjnej systemu Veradesk dedykowany zarządzaniu zadaniami - dowiedz się czym jest zadanie, jak zlecać oraz realizować zadania, jak zarządzać zadaniami użytkownika oraz w jaki sposób monitować status realizacji zadania. W instruktarzu omówiono ideę modułu zadań, rejestru zadań a także wskazano jak w wersji demonstracyjnej systemu Veradesk prześledzić działanie zleconego do innego użytkownika zadania.

04 Przewodnik po wersji demonstracyjnej systemu Veradesk dedykowany bibliotece dokumentów - poznasz jak dodawać, edytować oraz zarządzać dokumentami oraz w jaki sposób udostępniać je innym użytkownikom systemu. W instruktażu omówiono dwa podstawowe katalogi - dokumenty i analizy oraz regulacje wewnętrzne. Przedstawiono także obszar rejestrów, gdzie zaprezentowano zbiór określonych typów dokumentów.

05 Przewodnik po wersji demonstracyjnej systemu Veradesk dedykowany zarządzaniu strukturą organizacyjną - dowiedz się jak łatwo dzięki Veradesk można modelować nawet najbardziej złożone zależności pomiędzy rolami w organizacji. W instruktarzu omówiono sposoby nawigacji po edytorze, zasady edycji struktury organizacyjnej a także tworzenie nowego pracownika, a tym samym konta w systemie.

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem