Przetestuj wszystkie funkcjonalności aplikacji bez ograniczeń przez okres jednego miesiąca.
Stwórz prosty i przyjazny sposób prezentacji zależności organizacyjnych. Veradesk ułatwi dostęp do podstawowych informacji kontaktowych każdego pracownika.
Wszystkie dokumenty w jednym miejscu, niezależnie od ich źródła (elektroniczny obieg, korespondencja, dokumenty papierowe). Współdziel, śledź i zarządzaj zmianą dokumentu!
Odpowiedz na pytania zadane przez Veradesk a Twój wirtualny doradca pomoże Ci rozwiązać problem z wdrożeniem lub optymalizacją wybranego systemu zarządzania!
Żadnych zbędnych „papierów”! Twórz zadania wędrujące automatycznie od biurka do biurka, Veradesk przypomni Ci o terminach ich realizacji.
Komunikacja jeszcze nigdy nie była tak łatwa! Deleguj zadania, monitoruj ich realizację, komentuj, załączaj pliki. Skutecznie realizuj zarówno małe jak i duże i złożone projekty.
Opisz procesy biznesowe, buduj zrozumiałe schematy blokowe. Nie ograniczaj się, powiąż ze sobą diagramy o różnym poziomie szczegółowości, tak by tworzyły spójną i logiczną całość.
Agreguj w jednym miejscu wszystkie informacje o pracowniku takie jak np. wymiar urlopu, zastępowalność, aktualnie realizowane zadaniach, itd.
Kupuj dodatkowe moduły oraz funkcjonalności dopasowane do potrzeb Twojej organizacji. Zamów konsultacje z ekspertami i specjalistami w różnych dziedzinach zarządzania.
Twórz wirtualną tablicę informacyjną, publikuj wiadomości wewnętrzne "z życia organizacji”.
Poszczególne moduły systemu Veradesk zostały opracowane w ten sposób, aby w pełni zaspokoić potrzeby związane z organizacją firmy. Ty decydujesz z których modułów skorzystasz.
Podobnie jak Ty, my również chcemy się rozwijać. Nasi Klienci zyskają dostęp do nowych funkcjonalności Veradesk.
Fundacja Veracity
ul. św Marcin 29/8
61-806 Poznań, Polska
tel: +48 61 646 08 23
email: fundacja [at] veracity.pl